وان حمام نوزاد وان حمام نوزاد

mycustomer

وان حمام نوزاد

بررسي انواع وان حمام نوزاد براي خريد

شايد براي شما هم جالب باشد كه بدانيد يكي از چالش‌هاي مهم چند ماه اول به دنيا آمدن نوزاد، حمام كردن و شستشوي او است؛ به طوري كه تقريباً بيشتر والدين در اين خصوص اتفاق نظر دارند. البته حمام كردن نوزاد تازه متولد شده مي‌تواند لذت زيادي هم داشته باشد كه بدون شك در اينجا داشتن وان حمام نوزاد مي‌تواند تا حد زيادي كمك كند تا اين استحمام به خوبي انجام شود.

 

خريد وان حمام نوزاد

با توجه به اين كه در هنگام حمام كردن نوزاد ممكن است ليز خوردن و يا سردي و گرمي بيش از حد آب جزو دغدغه‌هاي مهم والدين باشد پس مي‌توان گفت يكي از تجهيزات مهم در اين زمينه كه تا حد زيادي مشكل شما را رفع خواهد كرد، وان حمام‌ نوزاد مي‌باشد. به طوري كه بايد بدانيد امروزه انواع مختلفي از وان هاي بادي، فومي يا پلاستيكي در سايزهاي متنوع و مدل‌هاي متنوع موجود بوده كه شما مي‌توانيد از ابتداي به دنيا آمدن نوزاد تا حدود ۶ ماهگي از آن‌ها استفاده كنيد.

 

با وجود كوچك بودن وان حمام به طور حتم نوزاد شما در هنگام حمام كردن احساس بدي نخواهد داشت و شايد براي او به نوعي بازي و تفريح نيز تبديل شود. البته طبيعتاً در هنگام خريد اين وان ها بايد نكاتي را مد نظر قرار دهيد كه ما سعي كرديم در ادامه بيشتر به آن بپردازيم.

 

استاندارد بودن سايز وان حمام نوزاد

همان‌طور كه گفته شد توجه به نكات مهم در خريد وان حمام نوزاد مي‌تواند به شما كمك كند كه بهترين نوع اين تجهيزات را تهيه كنيد. در اين بين لازم است بدانيد استاندارد بودن وان اهميت ويژه‌اي داشته به طوري كه عموماً وان هاي استاندارد از جنس پلاستيك هستند كه برخي از آن‌ها در سايز جمع و جور و براي سينك‌هاي ظرفشويي ساخته شده‌اند.

 

بنابراين شما مي‌توانيد آن را داخل سينك گذاشته و نوزاد خود را بشوييد. خيلي از آن‌ها نيز به طوري است كه نوزاد در آن هميشه حالت ايستاده دارند و بعضي از آن‌ها نيز داراي كمربند ايمني هستند كه نوزاد را صاف سرجايش نگه خواهد داشت.

 

بررسي انواع وان نوزاد

علاوه بر اينكه در حال حاضر وان هاي پلاستيكي بسيار پرفروش هستند لازم است بدانيد انواع ديگري از وان حمام نوزاد موجود بوده كه يكي از آن‌ها وان قابل تغيير سايز مي‌باشد. اين وان ها به گونه‌اي طراحي شده كه شما مي‌توانيد براي راحتي نوزادان آن را كوچك يا بزرگ كنيد و در سنين مختلف فرزندتان از آن استفاده نماييد.

 

وان هاي انعطاف پذير و تاشو براي آن دسته از خانواده‌هايي مناسب است كه مشكل فضا جهت نگهداري آن دارند لذا شما مي‌توانيد پس از استفاده به راحتي آن را تا كرده تا جاي كمتري بگيرد.

 

وان بادي ديگر نوعي اين تجهيزات بوده كه براي فضاهاي كوچك و همچنين مسافرت مناسب مي‌باشد اما شايد باد كردن اين وان ها قبل از هر بار استفاده آن چندان آسان نباشد. وان هاي پايه دار نيز دسته ديگر بوده كه داراي پايه‌هاي قابل تنظيم است از اين رو شما در هنگام شستشوي نوزاد مي‌توانيد پايه آن را تنظيم كرده تا نياز به خم شدن نداشته باشيد.

 

و اما آخرين دسته از اين محصول وان هاي لوكسي هستند كه داراي قابليت‌هاي متعددي هستند. به طوري كه اين قابليت‌ها بسته به هزينه‌اي كه پرداخت مي‌كنيد متفاوت مي‌باشد. مثلاً از جمله امكانات آن مي‌توان به موتور آب، دوش آب، ماساژور و چند تكه اسباب بازي در آن اشاره كرد. اين دسته از وان ها عموماً سنگين‌تر هستند و نياز به برق و باطري داشته و البته جزو گران‌ترين وان نوزاد نيز به شمار مي‌روند.

 

ديگر نكات مهم در خريد وان حمام نوزاد

علاوه بر آنچه بيان شد لازم است بدانيد در هنگام خريد وان نوزاد نكات ديگري وجود دارد. به طوري كه شما بايد براي انتخاب بهترين اندازه وان نوزاد به دستورالعمل‌هايي كه عموماً همراه با آن‌ها وجود دارد توجه كرده تا بسته به قد و وزن نوزادتان بهترين سايز را انتخاب كنيد. همچنين توجه كنيد كه اين وان ها بايد به راحتي تميز شود و هرچه سطوح غير صاف و پيچ‌هاي آن بيشتر باشد تميز كردن آن دشوارتر خواهد بود.

 

لازم است بدانيد بعضي از وان هاي نوزاد داراي ويژگي‌هاي اضافي از جمله سنجش دما و سطح ضد لغزش مي‌باشد كه شما مي‌توانيد از اين امكانات نيز بهره ببريد.

 

سخن پاياني

با توجه به آنچه بيان شد به طور كلي بايد توجه كنيد كه مدل‌هاي متنوع وان حمام نوزاد اين امكان را به شما مي‌دهد تا كاملاً بسته به سليقه و نياز و خود نوعي از آن را تهيه نماييد كه طبيعتاً هر كدام از آن‌ها قيمت متفاوتي خواهد داشت.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/10 ساعت: ۱۷ توسط:mycustomerr :